25 maja 2017
Ogłaszamy że w ramach funduszu unijnego „Podkarpacki Fundusz Strukturalny” do kolejnego etapu dostały się następujące wnioski:
zbudowanie mobilnej platformy e-rekrutacja – szkolenia firmowe
stworzenie kompleksowego systemu dHome w zakresie finansowania i obrotu nieruchomościami – warsztaty z przywództwa
Szkolenia Miękkie W Kielcach – szkolenia zamkniete
wypracowanie platformy rozrywkowej w oparciu o e-usługi (z płatnością internetową, lub SMS), w postaci gry zdalnej docelowo dla kilkudziesięciu tysięcy użytkowników – treningi miekkie
zbudowanie portalu zdalnego E-Sinersio – szkolenia handlowe
wypracowanie serwisu księgowości mobilnej dla mikro i małych firm – treningi z delegowania
wypracowanie, wdrożenie i świadczenie e-usługi w postaci automatycznego procesu zabezpieczenia rejestrów przez firmę e-Solution – szkolenia z kreatywności
przyrost potencjału wzorniczego firmy KONEX Spółka z oo – treningi z delegowania
zintegrowane modely sterowania, diagnostyki, zdalnego dostępu i wizualizacji pracy dla układów pompowych i technologicznych – szkolenia menedżerskie
Adadio – zintegrowana struktura B2B wspomagająca zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej w sieciach multipartnerskich – warsztaty interpersonalne
optymalizacja wymiany informacji szansa zwiększenia efektywności prowadzonych działań – szkolenia zamkniete
Biotechnologia w służbie środowiska – treningi firmowe
Budowa fabryki płytek ceramicznych opartej o innowacyjną technologię produkcji „CONTINUA” – treningi pracownicze
Budowa kompleksowej infrastruktury przetwarzania i analizy danych przestrzennych wspierająca działalność Instytutu Melioracji i Użytków Zielonych – szkolenia z przywództwa
Dywersyfikacja działalności poprzez uruchomienie modernizacyjnej technologii do specjalistycznego czyszczenia przemysłowego – warsztaty firmowe
Działanie61Paszport do importu – szansą na rozwój firmy CEPR na arenie międzynarodowej – szkolenia z zarządzania projektem
eKreatorFirmy – zbudowanie elektronicznego serwisu wspomagającego tworzenie nowej firmy – treningi z obslugi klienta