27 grudnia 2017
ZADANIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Drzewo życia; Terrence Malick
Lotna; Andrzej Wajda, Nieznośna lekkość bytu; Philip Kaufman
Happy-Go-Lucky, czyli co nas uszczęśliwia; Mike Leigh
Golem; Piotr Szulkin, Wszystko za życie; Sean Penn
Uwaga, chuligani!; Jerzy Hoffman
Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Kung Pow: Wejście wybrańca; Steve Oedekerk
Życie jest cudem; Emir Kusturica, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Traffic; Steven Soderbergh
Zalotnik w akcji; Reginald Hudlin, Przerażacze; Peter Jackson
Johnny English; Peter Howitt
Wyścig szczurów; Jerry Zucker
ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Japan, Gentelmen Take Polaroids, Dżem, Wehikił czasu
Nirvana, In Utero, Armia, Hej szara wiara, Seahorses, The, Do It Yourself
Aerosmith, Pump, U2, The Joshua Tree, Sting, …Nothing Like The Sun
The Rolling Stones, Exile On A Main Street
PROBLEM NR 3: – Problematyka intuicyjnego formułowania skomplikowanych poleceń. Przygotować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem ulotkę łykania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
161.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o normalnym uwalnianiu
83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
214.1, Alergeny kurzu domowego – produkty do leczenia podstawowego
201.1, Wziewne leki antycholinergiczne o krótkim działaniu – produkty jednoskładnikowe i złożone z lekami beta-2-adrenergicznymi o krótkim działaniu
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA